✓ Case Management Private, מתמקד במימוש זכויותיהם של משתמשי השירות, תוך הקדשת תשומת לב מיוחדת למצבם הפרטני של כל איש ואישה במסגרת של שיתוף והעצמה, empowerment.
✓ עו"ס כמביטה על האדם כחלק ממכלול; משפחה, חברה וקהילה. ביצוע הליך של היכרות מעמיקה. איסוף נתונים ומידע על מנת להתוודע ללקוח ולצרכיו, תוך זיהוי הזכויות הפוטנציאליות של הלקוחות במגוון רחב של תחומים.
✓ ייצוג לקוחות- עריכת דוחות סוציאליים, ייצוג בוועדות מול המשרדים השונים, הגשת תביעות ומסמכים, ליווי של לקוחות למפגש עם גורמים והיעזרות בגורמי סיוע.
✓ תמיכה רגשית- התמיכה הרגשית באה לידי ביטוי בכל שלבי תהליך המיצוי, החל בשלב ההיכרות שבו יינתנו תמיכה ועידוד להתחיל בתהליך, והמשכו בהתערבות עצמה שלרוב היא מתישה ומכילה בתוכה כאוס רגשי.
✓ שיתוף לקוחות- ראיית הלקוח כשותף פעיל בהליך הסיוע, לכדי שותפת בהסכם הדדיות, תוך עבודה על מיקוד הגדרת בעיית לקוח בהליך המיצוי, הן בשלבי תכנון ההתערבות והן בשלבי המגע עם המשרדים השונים.
✓ הדרכת לקוח- modeling, העברת ידע קונקרטי, ייעוץ ואימון אישי לשכלול מיומנויות של סנגור עצמי; אופן הצגת הבעיה בזמן קצר, היכולת לתבוע את הנאמר בפרוטוקול כתוב ועוד.