השירות שלי

  Case Management Private, מתמקד במימוש זכויותיהם של משתמשי השירות, תוך הקדשת תשומת לב מיוחדת למצבם הפרטני של כל איש ואישה במסגרת של שיתוף והעצמה, empowerment.

 עו"ס כמביטה על האדם כחלק ממכלול; משפחה, חברה וקהילה. ביצוע הליך של היכרות מעמיקה. איסוף נתונים ומידע על מנת להתוודע ללקוח ולצרכיו, תוך זיהוי הזכויות הפוטנציאליות של הלקוחות במגוון רחב של תחומים.

✓  ייצוג לקוחות- עריכת דוחות סוציאליים, ייצוג בוועדות מול המשרדים השונים, הגשת תביעות ומסמכים, ליווי של לקוחות למפגש עם גורמים והיעזרות בגורמי סיוע.

✓  תמיכה רגשית- התמיכה הרגשית באה לידי ביטוי בכל שלבי תהליך המיצוי, החל בשלב ההיכרות שבו יינתנו תמיכה ועידוד להתחיל בתהליך, והמשכו בהתערבות עצמה שלרוב היא מתישה ומכילה בתוכה כאוס רגשי.

✓  שיתוף לקוחות- ראיית הלקוח כשותף פעיל בהליך הסיוע, לכדי שותפת בהסכם הדדיות, תוך עבודה על מיקוד הגדרת בעיית לקוח בהליך המיצוי, הן בשלבי תכנון ההתערבות והן בשלבי המגע עם המשרדים השונים.

✓  הדרכת לקוח- modeling, העברת ידע קונקרטי, ייעוץ ואימון אישי לשכלול מיומנויות של סנגור עצמי; אופן הצגת הבעיה בזמן קצר, היכולת לתבוע את הנאמר בפרוטוקול כתוב ועוד.